Arama

Matematik şampiyonundan Kaymakam Mercan’a ziyaret

Amerikan Matematik Olimpiyatları (AMO) ve Singapur ve Asya Okulları Matematik Olimpiyatları (SASMO)’nda elde ettiği altın ve gümüş madalyalarla Keşan’ın gururu olan Fatih Sultan Mehmet İlkokulu 3. sınıf öğrencisi Oğuzhan Ata Konçe, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan’ı makamında ziyaret etti.

13/05/2026 18:21 | Son Güncelleme : 09/06/2026 00:09 | Okunma Sayısı : 183 | admin


Matematik şampiyonundan Kaymakam Mercan’a ziyaret
ad image

Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik’in hazır bulunduğu ziyarette, Temmuz ayında Singapur’da düzenlenecek olan Singapur Uluslararası Matematik Olimpiyatları (SIMOC) yarışmalarına katılacak olan Oğuzhan Ata Konçe’ye başarı dileklerinde bulunan Kaymakam Mercan, Oğuzhan Ata Konçe’nin ülkemizi ve ilçemizi uluslararası platformda en iyi şekilde temsil edeceğine inancının tam olduğunu söyledi. Mercan, “Azmi ve üstün başarısıyla ilçemizi en güzel şekilde temsil eden Oğuzhan Ata Konçe’ye eğitim hayatında başarılar diler, emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve ailesine teşekkür ederiz” dedi.

Etiketler : keşan kaymakamlık ziyaret matematik
Beğendim
Bayıldım
Komik Bu!
Beğenmedim!
Üzgünüm
Sinirlendim
Bu içeriğe zaten oy verdiniz.

ad image

Bunlar da ilginizi çekebilir

Emekliye ayrılan Meryem öğretmen, öğrencilerine gözyaşlarıyla veda etti

Emekliye ayrılan Meryem öğretmen, öğrencilerine gözyaşlarıyla veda etti

Keşan’da emekliye ayrılan 41 yıllık öğretmen Meryem Yalçın (65), son gününde öğretmen arkadaşları ile hem yeni hem de eski öğrencileri tarafından alkışlarla uğurlandı. Yalçın, uğurlama töreninde gözyaşlarını tutamadı.

4 gün önce
Keşan Anadolu Lisesi’nden münazara turnuvasında büyük başarı

Keşan Anadolu Lisesi’nden münazara turnuvasında büyük başarı

Edirne Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen ‘Gençler Arası Kültür ve Sanat Yarışmaları’ kapsamındaki Münazara Turnuvasına Keşan Anadolu Lisesi damga vurdu.

2 hafta önce
Gençlerin üretim gücü, vizyonu ve ekip ruhu bir kez daha umut verdi

Gençlerin üretim gücü, vizyonu ve ekip ruhu bir kez daha umut verdi

Keşan’da ilk kez Keşan Anadolu Lisesi öğrencileri tarafından gerçekleştirilen ÇALIŞKAL’26; içerik kalitesi, organizasyon başarısı ve ortaya koyduğu vizyon ile büyük takdir topladı. Gençlerin fikir üretme, birlikte çalışma ve sorumluluk alma konusundaki yetkinliklerini ortaya koyan bu anlamlı organizasyon, katılımcılardan tam not aldı.

3 hafta önce
Yorumlar

ad image