Özel öğrenciler, ‘Bahar şenliği’nde doyasıya eğlendi
Engelliler Haftası dolayısıyla Gazi Özel Eğitim Okulu’nda ‘Bahar şenliği’ düzenlendi.
13/05/2026 18:38 | Son Güncelleme : 08/06/2026 23:26 | Okunma Sayısı : 186 | admin
Okul bahçesinde düzenlenen programa, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, Keşan Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürü Eylem Ulusoy Akdemir, Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, veliler ve öğrenciler katıldı. Program boyunca öğrenciler tarafından hazırlanan birbirinden renkli gösteriler büyük beğeni toplarken, gerçekleştirilen balon şenliği etkinliğe ayrı bir coşku kattı. Katılımcılar öğrencilerin emekleriyle hazırlanan sergileri de gezerek çalışmaları yakından inceleme fırsatı buldu. Birlik, dayanışma ve paylaşım ruhunun ön plana çıktığı etkinlikte öğrencilerin mutluluğu ve heyecanı görülmeye değerdi.



Bunlar da ilginizi çekebilir
Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı
Keşan’da 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Avrupa Birliği (AB) tarafından ‘Interreg NEXT Karadeniz Havzasında Sınır Ötesi İşbirliği Programı’ çerçevesinde desteklenen Go2Recycling Projesi kapsamında Dokuzdere Göleti mevkiinde çevre temizlik etkinliği gerçekleştirildi.
3 gün önceKTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta
Keşan Türkü Dostları Derneği (KTDD) Türk Halk Müziği Korosu, 2025-2026 sezonunun ikinci konserini, Keşan Kaymakamlığı’nın işbirliğiyle 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı verecek.
2 hafta önceKeşan Anadolu Lisesi mezunlar günü yarın
Keşan’ın köklü eğitim kurumlarından Keşan Anadolu Lisesi, tüm mezunlarını ve emekli öğretmenlerini bir araya getirecek olan geleneksel buluşma gününü kutlamaya hazırlanıyor. Okul Müdürü Hüseyin Engin, yayınladığı davetle geçmişten günümüze tüm KAL ailesini bu anlamlı güne davet etti.
3 hafta önce

-i6729309c3a498.jpg)
-i67292fcab6788.jpg)