Arama

Özel öğrenciler, ‘Bahar şenliği’nde doyasıya eğlendi

Engelliler Haftası dolayısıyla Gazi Özel Eğitim Okulu’nda ‘Bahar şenliği’ düzenlendi.

13/05/2026 18:38 | Son Güncelleme : 08/06/2026 23:26 | Okunma Sayısı : 186 | admin


Özel öğrenciler, ‘Bahar şenliği’nde doyasıya eğlendi
ad image

Okul bahçesinde düzenlenen programa, Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, Keşan Belediyesi Sosyal Destek Hizmetleri Müdürü Eylem Ulusoy Akdemir, Aile ve Sosyal Hizmetler Müdürlüğü temsilcileri, siyasi parti temsilcileri, veliler ve öğrenciler katıldı. Program boyunca öğrenciler tarafından hazırlanan birbirinden renkli gösteriler büyük beğeni toplarken, gerçekleştirilen balon şenliği etkinliğe ayrı bir coşku kattı. Katılımcılar öğrencilerin emekleriyle hazırlanan sergileri de gezerek çalışmaları yakından inceleme fırsatı buldu. Birlik, dayanışma ve paylaşım ruhunun ön plana çıktığı etkinlikte öğrencilerin mutluluğu ve heyecanı görülmeye değerdi.

2-i6a049b6232271.jpg

 

3-i6a049b91dfa82.jpg

 

4-i6a049bb1b4ec0.jpg

Etiketler : Engelliler Haftası Özel öğrenciler bahar şenliği
Beğendim
Bayıldım
Komik Bu!
Beğenmedim!
Üzgünüm
Sinirlendim
Bu içeriğe zaten oy verdiniz.

ad image

Bunlar da ilginizi çekebilir

Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı

Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı

Keşan’da 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Avrupa Birliği (AB) tarafından ‘Interreg NEXT Karadeniz Havzasında Sınır Ötesi İşbirliği Programı’ çerçevesinde desteklenen Go2Recycling Projesi kapsamında Dokuzdere Göleti mevkiinde çevre temizlik etkinliği gerçekleştirildi.

3 gün önce
KTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta

KTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta

Keşan Türkü Dostları Derneği (KTDD) Türk Halk Müziği Korosu, 2025-2026 sezonunun ikinci konserini, Keşan Kaymakamlığı’nın işbirliğiyle 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı verecek.

2 hafta önce
Keşan Anadolu Lisesi mezunlar günü yarın

Keşan Anadolu Lisesi mezunlar günü yarın

Keşan’ın köklü eğitim kurumlarından Keşan Anadolu Lisesi, tüm mezunlarını ve emekli öğretmenlerini bir araya getirecek olan geleneksel buluşma gününü kutlamaya hazırlanıyor. Okul Müdürü Hüseyin Engin, yayınladığı davetle geçmişten günümüze tüm KAL ailesini bu anlamlı güne davet etti.

3 hafta önce
Yorumlar

ad image