Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri engelliler için 25 bin mavi kapak topladı
Keşan Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri ‘Sıfır atık projesi’ kapsamında topladıkları yaklaşık 25 bin mavi kapağı 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Keşan Engellileri Koruma Derneği’ne teslim etti.
13/05/2026 11:46 | Son Güncelleme : 08/06/2026 23:30 | Okunma Sayısı : 151 | admin
Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri ‘Sıfır atık projesi’ kapsamında ailelerinin de desteğiyle yaklaşık 25 bin mavi kapak topladı. Toplanan kapaklar, okulun Değerler, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma ile Çocuk Esirgeme Kulübü öğrencileri ve öğretmenlerin katılımıyla Keşan Engellileri Koruma Derneği yetkililerine teslim edildi. Dernek Başkanı Fatma Öz, öğrenci ve öğretmenlere duyarlı davranışlarından dolayı teşekkür ederek, belge verdi. Okul Müdürü Bülent Erkul, yaşamın tüm alanlarında engelsiz bir dünya temenni ettiklerini belirterek, gösterdikleri duyarlılıktan dolayı öğrenci ve velileri kutladı.

Bunlar da ilginizi çekebilir
Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı
Keşan’da 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Avrupa Birliği (AB) tarafından ‘Interreg NEXT Karadeniz Havzasında Sınır Ötesi İşbirliği Programı’ çerçevesinde desteklenen Go2Recycling Projesi kapsamında Dokuzdere Göleti mevkiinde çevre temizlik etkinliği gerçekleştirildi.
3 gün önceKTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta
Keşan Türkü Dostları Derneği (KTDD) Türk Halk Müziği Korosu, 2025-2026 sezonunun ikinci konserini, Keşan Kaymakamlığı’nın işbirliğiyle 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı verecek.
2 hafta önceKeşan Anadolu Lisesi mezunlar günü yarın
Keşan’ın köklü eğitim kurumlarından Keşan Anadolu Lisesi, tüm mezunlarını ve emekli öğretmenlerini bir araya getirecek olan geleneksel buluşma gününü kutlamaya hazırlanıyor. Okul Müdürü Hüseyin Engin, yayınladığı davetle geçmişten günümüze tüm KAL ailesini bu anlamlı güne davet etti.
3 hafta önce

-i6729309c3a498.jpg)
-i67292fcab6788.jpg)