Arama

Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri engelliler için 25 bin mavi kapak topladı

Keşan Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri ‘Sıfır atık projesi’ kapsamında topladıkları yaklaşık 25 bin mavi kapağı 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında Keşan Engellileri Koruma Derneği’ne teslim etti.

13/05/2026 11:46 | Son Güncelleme : 08/06/2026 23:30 | Okunma Sayısı : 151 | admin


Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri engelliler için 25 bin mavi kapak topladı
ad image

Raşit Efendi İlkokulu öğrencileri ‘Sıfır atık projesi’ kapsamında ailelerinin de desteğiyle yaklaşık 25 bin mavi kapak topladı. Toplanan kapaklar, okulun Değerler, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma ile Çocuk Esirgeme Kulübü öğrencileri ve öğretmenlerin katılımıyla Keşan Engellileri Koruma Derneği yetkililerine teslim edildi. Dernek Başkanı Fatma Öz, öğrenci ve öğretmenlere duyarlı davranışlarından dolayı teşekkür ederek, belge verdi. Okul Müdürü Bülent Erkul, yaşamın tüm alanlarında engelsiz bir dünya temenni ettiklerini belirterek, gösterdikleri duyarlılıktan dolayı öğrenci ve velileri kutladı.

2-i6a043ad528f22.jpg

Etiketler : Keşan Raşit Efendi İlkokulu mavi kapak engelliler haftası
Beğendim
Bayıldım
Komik Bu!
Beğenmedim!
Üzgünüm
Sinirlendim
Bu içeriğe zaten oy verdiniz.

ad image

Bunlar da ilginizi çekebilir

Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı

Keşan’da üniversiteliler AB projesi kapsamında çevre temizliği yaptı

Keşan’da 5 Haziran Dünya Çevre Günü kapsamında, Avrupa Birliği (AB) tarafından ‘Interreg NEXT Karadeniz Havzasında Sınır Ötesi İşbirliği Programı’ çerçevesinde desteklenen Go2Recycling Projesi kapsamında Dokuzdere Göleti mevkiinde çevre temizlik etkinliği gerçekleştirildi.

3 gün önce
KTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta

KTDD Türk halk müziği konseri 22 Mayıs’ta

Keşan Türkü Dostları Derneği (KTDD) Türk Halk Müziği Korosu, 2025-2026 sezonunun ikinci konserini, Keşan Kaymakamlığı’nın işbirliğiyle 22 Mayıs 2026 Cuma akşamı verecek.

2 hafta önce
Keşan Anadolu Lisesi mezunlar günü yarın

Keşan Anadolu Lisesi mezunlar günü yarın

Keşan’ın köklü eğitim kurumlarından Keşan Anadolu Lisesi, tüm mezunlarını ve emekli öğretmenlerini bir araya getirecek olan geleneksel buluşma gününü kutlamaya hazırlanıyor. Okul Müdürü Hüseyin Engin, yayınladığı davetle geçmişten günümüze tüm KAL ailesini bu anlamlı güne davet etti.

3 hafta önce
Yorumlar

ad image